16 Aralık 2015 Çarşamba



Haftasonu kuzenlerle FotoAction fotograf klübü ile Ballıkayalar tabiat parkındaydık.Çok eğlenceli bir geziydi..kayalıklarda yürüyüş ve zirveye tırmanma savası ıle günü tamamladık :) Dönerken kaybolsak da :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder