Hafize Merve
16 Aralık 2015 Çarşamba
Haftasonu kuzenlerle FotoAction fotograf klübü ile Ballıkayalar tabiat parkındaydık.Çok eğlenceli bir geziydi..kayalıklarda yürüyüş ve zirveye tırmanma savası ıle günü tamamladık :) Dönerken kaybolsak da :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder