24 Kasım 2015 Salı



Artık 15 günde bir teyzemler ve dayımlar ile toplanıyoruz Birincisinde ben Yedigöller gezisinde olduğumdan katılamamıştım.:)Haftasonu ikincisi bizde düzenenlenince hal böyle oldu :) Aslında maksat yemek değil tabiki ama çayın yanına bişiler yapmadan olur mu :)İlk deneyimim olan frambuazlı mini cupcake ler yaptım..15 gün sonra küçük teyzemdeyiz inşallah..Akraba toplantıları önemli..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder