13 Kasım 2015 Cuma

yedigöllerden...



Geçtiğimiz haftasonu  fotoğrafçı arkadaşlarım ve kuzenim ile Bolu Yedigöllerdeydik.Süper bir yer gitmeyenlere tavsiye edilir :) Ama kalmalı olmalı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder